poniedziałek, 22 lutego 2010

Blogowanie :))

Taaa...zabierzcie mi tego laptopa!!!!......za trzy dni goście w domu, a ja po blogach latam.....ile ja dzisiaj Candy wypatrzyłam ( zaraz na pasku obok będą:))....a ile nowych zabaw z Artystycznymi Duszyczkami.....zacznę od ATC, bo tego wypatrywałam od dawna.Zapisałam się do Ani

 


Czas znajdę po 10-tym marca ,ale już doczekać się nie mogę, kiedy rozłoże wszystkie swoje skarby i w końcu zacznę działać :)).Nie wiem, który temat wybrać??A może postaram się zrobić z każdego??:))) Następne moje,dzisiejsze "blogowe latanie" to  zabawa u dziewczyn z Diabelskiego Młyna.

 

Niesamowite pomysły , dużo ludzkiej kreatywności, talentu ,zapału i serca dzisiaj zobaczyłam.Mam nadzieję,że zabawy spodobają się i Wam, będę  tu pokazywała co zrobiłam i  na które wyzwanie...a moze czasami cos podpowiecie, co sami chcielibyście tu zobaczyć? Może sama ogłosze jakis konkurs.....zobaczymy, na razie czekamy na POLSKĘ!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz