niedziela, 14 lutego 2010

Artyści Galerii Handmade

Drugi raz napisze dzisiaj posta, bo tak miłośnie wokoło, to mnie na sentymenty wzięło. Kopię w tych moich zdjęciach i kopię, raz bo szukam najlepszych do moich pierwszych scrapów, dwa bo obiecałam Wam pokazać od kogo miałam niektóre cudeńka w sklepiku. Szybko dotrzymuję obietnicy....

Pamiętacie te piękne anioły ???


 
Zdjęcie zrobione w Galerii


 
 Zdjęcie od Moniki z jej bloga

To Aniołki Moniki Madejek.
Musicie koniecznie odwiedzić jej "pokój z kominkiem" TU . Jest niesamowita, robi przepiękne anioły, szyje króliki i wiele, wiele innych cudeniek. Jej kursy inspirują nie tylko mnie.Znajdziecie na jej blogu adresy internetowych galerii gdzie jej prace zawsze są do kupienia lub zamówienia. Dużo takich miejsc , m.in




Jak ja się cieszę, że istnieją blogi, bo wciąż można mieć kontakt i szansę obcowania z tymi przedmiotami, które cieszyły nasze oczy :)))

Czytając bloga Moniki "od deski do deski" natknęłam się na takie oto zdjęcie


Źródło:http://pokojzkominkiem.blogspot.com/, post z 22 grudnia 2009 o przedświątecznym kiermaszu


 Jejuuu, kiermasz.....aż mi się łezka kręci. Nie dość ze tak wymownie , bo wpost w dniu moich urodzin , to jeszcze stają mi przed oczami wszystkie nasze kiermasze a potem wielkie targi. Z całego serca życzę Moni, aby takie kiermasze dodawały jej skrzydeł i pokazywały jak wiele warta jest jej kreatywna praca.

A tu do historii Galerii troche fotek z naszych targów...



 
                                                        RDS- październik 2007



Showcase- styczeń 2008


The Autumn  Gift& Home Show- sierpień 2008
(wielkie buziaki dla Aguni, dzielnie mi wtedy pomagała)






Ach te wspomnienia mam nadzieję jednak ,że nas nie zapomnieliście i macie ochotę nadal czasami gościć pod swoim dachem jakieś ciekawe, "handmadowe" przedmioty....już opowiadam o następnej artystce, przedstawiam- Ania Paradowska, właścicielka "Pomysłowej Manufaktury", jej strona TU.

A oto jej prace u nas w Galerii...



Zegary


3x Koty

 
 Skrzyneczki na klucze,pudełeczka,aniołowe zegary


Zegary: Zielony Kot, Biały Anioł

Mam nadzieję, że dzisiejsze wspominki pomogły Wam trochę w poszukiwaniach na przyszłość boskich prezentów??Musicie przyznać ,że obie Artystyczne Duszyczki:Monika i Ania mają niesamowite pomysły.Pozdrawiam......


4 komentarze:

  1. Aniees-nie mogłam znaleźć tu twojego maila-możesz napisać do mnie :) ? chciałam Ci coś o pudełku dla Marty powiedzieć.
    alewe-poszukiwaniamoje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale niespodzianka :)
    Pięknie się tu urządziłaś. Będe tu częśtym gościem

    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Słoneczko!
    Dobrze, że jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś, pieknie tu....naprawdę.Może dzięki Tobie ożyje dawna Wiola..:))

    OdpowiedzUsuń