czwartek, 2 lutego 2012

Podsumowanie stycznia-Dzień Babci i Dziadka oraz ich 70 te urodziny,

Ech...a tak sobie obiecywałam,że będę wstawiała wszystko na bieżąco.....no nie da się, nie da i już. To chociaż na koniec miesiąca zrobię taki zbiorczy przegląd "moich handmejdów" :))

Początek stycznia to urodziny mojej Mamy, w tym roku 70 te , nie mam pojęcia jak ONA to robi, ale wygląda ciągle na tyle , jak ja ją kojarzę z dzieciństwa :)))Ten jej sekret to pewnie - UŚMIECH, z którego znają ją wszyscy . :)) dlatego łatwo było mi znaleźć odpowiednie zdjęcia do kartki , którą jej zrobiłam z tej okazji

Papier z serii "Usłane różami z http://galeriapapieru.com.pl

Skoro już mowa o 70 tych urodzinach , to nadrobię zaległości "blogowania" sprzed dwóch lat, kiedy kartka leciała do Taty :)) ( hehehhe, i wtedy też szukałam zdjęć Mamy, w końcu są jak dwie nierozerwalne połówki)

 I Tato na przełomie tych kilkudziesięciu lat.... :))
Kocham ich oboje bardzo, a każdemu życzę ,żeby miał taką Babcię i Dziadka....

Właśnie na 21 i 22 stycznia ( Dzień Babci i Dzień Dziadka) ,kiedy robię karteczki na ten ,szczególny dzień, to zawsze bardzo się wzruszam...bo ja swoich prawie nie  pamiętam, więc przylgnęłam do Babci  Przemka ( mój mąż). Jej niestety już też nie ma wśród nas, ale pamiętam wspólne herbatki...stąd mój temat przewodni w tym roku na "Dzień Babci" :))


W tym roku miałam też nietypowe zamówienie, bo dla tych Babci, które odeszły.... starałam się ująć tę "czerń" na kartkach, jak najdelikatniej się da ....

Tyle wierszyków jest o naszych babciach, znalazłam mnóstwo tutaj,
a kiedy dzieci chodziły do przedszkola Marta mówiła na akademii:


 "Dzień Babci" - Kamieńska Anna
 Babcia to są miłe ręce,
 książka, herbata słodka,
 śmieszne słowa w dawnej piosence,
 suknia dla lalki i szarlotka.
 Babcia to bajka, której nie znamy,
 pudełeczka, perfumy, włóczka,
 babcia to mama mojej mamy,
 a ja jestem jej wnuczka.


POZDRAWIAM WSZYSTKIE BABCIE NA ŚWIECIE :))













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz