poniedziałek, 20 lutego 2012

Album "Friends"

I znowu dokopałam się  do zdjęć, które się naczekały.....ponieważ tak wiele osób pyta o albumy, a jest ich cała masa do zaoferowania, bo co zamówienie to inne życzenia :)), więc wstawiać będę wszystko co robię, bez podziału  a każdy i tak znajdzie sobie ,co sam lubi .
Dzisiaj przedstawiam Wam "Album Friends" zrobiony na początku 2011 roku, zamówiony przez przyjaciół dla wyjeżdżających ( czy jak ktoś woli - wracających) do Polski  przyjaciół. Miło bardzo tworzyło mi się ten albumik , bo sama znam "Państwa Wyjeżdżających" i prawie wszystkich na zdjęciach,więc nie miałam problemów w łączeniach ich i miksowaniu .
 Album pełen schowków, tagów i miejsc gdzie sami jeszcze mogą coś dokleić, dołożyć i dopisać. Mam nadzieję,że będzie im przypominał te miłe czasy spędzone na Zielonej Wyspie. Z całego serca przy okazji ,życzę powodzenia , zdrowia, miłości i spełniania planów jakie sobie wytyczyli. A teraz zapraszam do obejrzenia kilku stron. Do niektórych zdjęć podoklejałam chmurki, bo szanuję cudzą prywatność a nie każdego zapytałam o pozwolenie wstawienia albumu.

Album zamówiły dwie przyjaciółki dla trzeciej-wyjeżdżającej  :))

Przy wykonywaniu tego albumu wciąż wpadały mi do rąk karty z Webester's  Pages, ich gramatura i kolorystyka do dzisiaj mnie urzekają


Dzieci to zawsze mnóstwo kolorów :)))

Miłość i czerwień to nieodłączna para


wspólne wycieczki okraszone prawdziwymi skarbami znad morza :)) i pieczątką zdobytą ze "Stampera",w tamtych czasach odkryłam właśnie ten cudny magazyn :))
 
 rady i porady :))

 Kolaż ze wszystkich zdjęć jakie dostałam na wykonanie tego albumu

POWODZENIA KOCHANI!!!!


2 komentarze:

  1. Album bardzo fajny
    tyle w nim zdjęć - tyle skrytek ....a ten ostatni cytat - ....ehhhh tak prawdziwy - że aż znalazłam w sieci - wydrukowałam i dam przyjaciółce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny albumik:) Każda strona pełna treści, super pamiątka;)
    Przyjeżdżaj, przyjeżdżaj:)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń