wtorek, 16 sierpnia 2011

Ceramikarnia w Słupsku

Podczas pobytu w Polsce w tamtym roku opowiedziałam Wam o ciekawych miejscach z aniołami, ceramiką itd.  Jedno z tych miejsc wciąż jest ze mną obok, choć fizycznie już nie istnieje. Cudne miejsce w Poznaniu "Anioły Prosto z nieba" zostało zamknięte, ale one wciąż fruwają a Gosia dalej je tworzy, więc docierajcie do niej przez facebooka. ( kliknij tutaj ).
W tym roku też byliśmy w magicznym miejscu, moja przyjaciółka Kasia zrobiła nam niespodziankę i odkryła przed nami na nowo ul. Szkolną w Słupsku. Wjechaliśmy w mała , zamknięta uliczkę. Zaparkowaliśmy przy trawniku w starej kamienicy. Zastanawiałam się co ta moja Kasia wymyśliła, aż moim oczom ukazał się najpierw szyld "ceramikarnia.pl" a potem od razu wejście do niesamowitej pracowni.
 Zrobiłam Wam mozaikę z tego co zobaczyłam na początku :))), choć  trudno od razu zobaczyć wszystko, bo mnogość postaci z gliny i różnych przedmiotów jest nieogarnięta :))
www.ceramikarnia.pl ( zdjęcia wykonane A. Barska)
 Po "oględzinach", wszelkiego rodzaju "achach" i "ochach", okazało się,że stól, narzędzia i glina czekają na nas!!!!! Hahahaha, trzeba było zobaczyć minę Przemka i Wojtka, jak Pani kazała nam założyć fartuszki ( bezcenne).




Wszystko teraz musi wyschnąć,......
 


 będzie wypalone w piecu i poszkliwione ....

Glina-niesamowity materiał :)))  Pozdrawiam i polecam.



1 komentarz:

  1. a ja kilka dobrych lat temu byłam w słupskim teatrze na konkursie recytatorskim:)) bardzo miło wspominam to miejsce i ludzi!:)

    OdpowiedzUsuń